середу, 8 квітня 2009 р.

КОРИСНІ МОЛИТВИ


Молитва перед Службою Божою

Ось за хвилину приступаю до Божого престолу, до Бога радості, який роз­веселяє мою молодість. Приступаю і до Святої Служби. Хочу виконати її добре, прошу Твоєї ласки, Ісусе, щоб я був уважний, щоб моя думка була захоплена Тобою, очі звернені на престіл, а серце було відкрите для Тебе. Амінь.

Молитва після Служби Божої

Господи! Твоя доброта покликала мене до Твоєї Служби. Вчини, щоб я був освячений участю у Святих Тайнах упродовж сьогоднішнього дня і ціле моє життя йшов тільки дорогою спасіння. Амінь.


Короткі молитви

Моя дитино! Ти вже знаєш, що Господь Бог любить тебе, завжди пам'ятає про тебе і опі­кується тобою. Тому й ти по­винна дуже любити Бога та по­всякчас пам'ятати про Нього.
Ти повинна молитися до Бога не тільки зранку й уве­чері, але також і протягом дня. Під час навчання, від­починку згадуй твого любого Господа. Принесеш велику ра­дість Ісусові та заслужиш велику нагороду для себе лише тим, що пригадаєш собі:

Ісусе мій, я люблю Тебе!

Таких молитов є набагато більше. Дуже добре вивчити їх напам'ять. Тоді у будь-який момент зможеш їх пригадати і звертати своє серце до Бога, а саме:
Ісусе, Маріє, Йосифе, вам віддаю серце, тіло і мою душу!
Ісусе, Маріє, Йосифе, будьте при мені в останній хвилині мого життя.
Ісусе, Маріє, Йосифе, нехай при Вас вийде з тіла моя душа!

Перед навчанням (або робо­тою):
Допоможи мені, Ісусе, в тій науці (праці), яку починаю на Твою більшу славу і на моє спасіння.

Під час праці:
Ісусе добрий, нехай моя нау­ка (праця) подобається Тобі. Боже, нехай буде воля Твоя!

Після навчання (роботи): Дякую Тобі, Ісусе, за до­помогу. Прийми мою працю на Твою найбільшу славу і на моє спасіння.
Ісусе, дякую Тобі.

Якщо ти, дитино, зробиш щось зле, то одразу ж жалій за вчинене, кажучи подумки:
Боже, будь милостивий до мене грішного (-ої)! Боже, прос­ти мені!
Проходячи біля св. Хреста, перехрестися і промов у серці:
Розіп'ятий Ісусе, змилосердися наді мною!
Претерпівий за нас страсті, Ісусе Христе, Сину Божий, по­милуй нас.
Хресту Твоєму поклоня­ємся, Владико, і святеє Воскре­сіння Твоє славимо!

Якщо йдеш повз церкву: Будь, Господи, благосло­венний, у Найсвятіших Тай­нах утаєний.

Коли проходитимеш біля цвинтаря або зустрінеш по­хоронну процесію, промов серці:
Вічний упокій дай їм, Гос­поди, а світло вічне нехай їм світить. Нехай спочивають у спокої. Амінь.

Або:

Зі святими упокій, Христе, душі рабів Твоїх, де нема ні болю, ні печалі, ні зітхання, але життя вічне.

У небезпеках кажи: Святий Боже, Святий кріпкий, Святий безсмертний, по­милуй нас!

У спокусах:
Пресвята Богородице, спа­си мене!
Святий Ангеле Хороните­лю, бережи мене!
Краще вмерти, ніж згріши­ти!

У хвилини прикрощів, смут­ку, хвороби:
Ісусе мій! Як Ти колись жертвував Своєму Отцю Не­бесному всі Свої прикрощі та терпіння, так і я жертвую Тобі мою прикрість, смуток, хворобу.
Або:
Ісусе, нехай буде воля Твоя...
Ісусе, дякую Тобі.

Коли дивишся на сонце, кві­ти та інші Божі створіння:
Отче Небесний, дякую Тобі за таке гарне сонце, квіти...

В будь-яку хвилину можеш говорити:
Ісусе добрий, вірую в Тебе. Ісусе добрий, надіюся на Тебе.
Ісусе добрий, люблю Тебе усім серцем.
Ісусе добрий, прости мені.
Ісусе любий, Спасителю мій, Нехай завжди я буду Твій. І не будяччям, а гарним цвітом хай буде ранок моїх літ.

Молитва до Ангела Хоронителя:

Ангеле, Хоронителю мій, Ти все при мені стій: рано, ввечір, вдень, уночі будь мені до помочі. Веди мене до Бога, бо це − моя дорога.

Три скарби

Люба дитино! Після святої Сповіді та Причастя твоя душа чиста, біла, мов сніг, і гарна, як Ангел. Любо дивитися на неї і Ангелу Хоронителю, і Пре­чистій Діві, і самому Ісусові. Як чудово було б, аби все це так і залишалося. Чи не так? А що робити? Ось подаються то­бі три поради.

1.Гаси іскорки

Які іскорки? Якщо раптом упаде до твого серденька іс­корка злості, заздрості, впер­тості, непослуху, лінивства, без­стидності, у тому нема твоєї провини. Але не дозволь, аби та іскорка зайнялася у твоїй душі й переросла у велике полу­м'я, великий вогонь. Бо вогонь той обпалить не лише твою чисту душу, а може і спопелити її. Перемагай себе, відкинь лиху й грішну забаганку, погаси її зараз же, бо сильного вогню не зможеш погасити. Гаси іскор­ки! Ісус так хоче!

2.Черпай із джерела

Коли людина п'є чисту джерельну воду, тоді має доб­ре здоров'я. А хто вмивається нею, не буде брудним. Чи не правда?
Так само і твоя душа по­требує чистої духовної води, аби бути здоровою й чистою. Ісус дав нам такі джерела-кринички, звідкіль душа може чер­пати воду. Тими джерелами є молитва, свята Сповідь, святе Причастя. Молися часто, бодай одним словом подумки, коли провинишся − проси прощен­ня. Скажи: "Ісусе, прости ме­ні!" Часто приступай до Божих Тайн, Тайн любові і прощення: до Сповіді і Причастя. Хоч раз у місяць. Із тих Тайн почерп­неш нову красу, радість і силу. Який би був у тебе вигляд, якщо б вмивалася ти, люба ди­тино, лише раз на рік? А яким був би твій білий одяг, якщо б його не прали? Так і твоя душа не буде гарною й чистою, якщо омиватимеш її лише раз чи двічі на рік. Черпай красу з Ісусових джерел! Ісус так цього хоче!

3.Слухай Божого дзвіночка

Цей дзвіночок чути у твоїй гарній, молодій душі. Це Бо­жий голос, голос Ісуса або Ан­гела Хоронителя. Хочеш ска­зати неправду, то Божий дзві­ночок каже у душі: "Не говори неправди; це не подобається Ісусові, це гріх!" Прийде заба­ганка взяти щось чуже, а вже Божий дзвіночок гомонить у душі: "Не бери, Ісус цього не хоче!" Спаде на думку щось грішне, а дзвіночок поперед­жає: "Прожени лиху думку, як осу. Ісус так хоче!" І так усюди і завжди: вдома й у школі, в церкві та у дорозі, вдень і вночі лунає голос Бо­жого дзвіночка у твоїй душі, промовляючи: "Так хоче Ісус, роби це".
І цей дзвіночок шукає твого щастя, а не нещастя, люба ди­тино. Слухай його тепер і зав­жди, бо він оберігає тебе від злого. Не розмірковуй. Коли слухатимешся його, не впадеш у гріх, а душа буде сильною, здоровою, чистою і щасливою.
Так, дитино, гаси іскорки, черпай із джерел, слухай Бо­жого дзвіночка. Це три по­ради, три квітки, три скарби, які подаю тобі на дорогу жит­тя, на дорогу твого щастя.

Немає коментарів:

Дописати коментар