середу, 3 червня 2009 р.

Найкращий Друг завжди з тобою





В той час, коли ти день і ніч борешся за своє життя, шукаючи полегшення, щоби вміти жити з іншими, − послухай, що маю тобі сказати:
- Коли ти хочеш заплакати, не плач – заклич Мене, і Я прийду, щоб заплакати з тобою.
- Коли ти хочеш усміхнутися – повідом Мене, і Я прийду, щоб ми усміхнулися разом.
- Коли будеш відчувати, що світ є затісним для твого смутку – поклич Мене, щоби ми удвох могли розділити твоє горе.
- Коли побачиш, що вже не можеш навіть молитися – запроси Мене, Я помолюся замість тебе.
- Коли вважатимеш, що вже все скінчилося – поклич Мене, Я допоможу тобі віднайти надію.
- Коли потребуватимеш, щоби хтось сказав "Я люблю тебе" – поклич Мене, і Я скажу це з великою ніжністю та щирістю в кожен момент твого життя.
- Коли будеш вважати, що тобі вже Мене не потрібно – повідом Мене. Навіть тоді Я буду далі з тобою, люблячи тебе, бо знаєш хто Я?

Я є ЛЮБОВ, Я є твій БОГ.

Довіряйте Мені – і зі Мною ви будете спасенні...



Немає коментарів:

Дописати коментар